0
0
Träningsmål: Öka i styrka

Å være stark er ikke bare sunt – det är moro å trene for også! Men for å øke styrken sin kreves både kunnskap og vil. Her får du grunnlegende informasjon om hva som er viktig å tenke på og tre effektive produkttips.

Å bli sterkere krever langsiktig planlegging så vel som kortvarig forberedelse. En tung treningsplan med stadig økende vekter etterfulgt av nok hvile og store mengder mat er grunnlaget - og kosttilskudd er ett effektivt hjelpemiddel.

Et hjelpemiddel som hvis det er riktig brukt ikke bare kan forbedre prestationskapasiteten din under trening, uten også akselerere muskeloppbygging og restitusjon etterpå.

1. Kreatin

Kreatin er en velprøvd prestasjonsforsterker, som blir lagret i musklerna som en lett tillgjengelig energikilde og brukes under tung trening, for eksempel gymtrening. Kreatin øker både styrken og utholdenhet – samtidig som det forenkler musketillvekst.

Topp-3 kreatin

2. Prestasjonsevner / PWO

PWO er en forkortelse av den engelske ”pre-workout”, og akkurat som navnet foreslår er det en produkt som blir tatt før trening med sikte på å heve prestasjonsevnen. En PWO inneholder vanligvis ingredienser som induserer fokus, fremmer pump og gir energi.

Topp-3 PWO-produkter

429 kr
Kjøp Kjøp

3. Proteinpulver

Protein er byggesteinen i muskler og er derfor et sentralt næringsstoff når det gjelder treningsresultater. Gjennom å øke dit daglige proteininntak sikrer du at viktoppgang hovedsakelig består av muskelmasse, og viktnedgang hovedsakelig av fett.


Topp-3 proteinpulver

Ferdige pakker

For å gjøre det enda enklere for deg har vi også satt sammen et antall komplette pakker med produkter som, begge hver for seg og i et synergistisk samarbeid, fremmer økning av kvalitativ muskelmasse. 


Topp-3 ferdige pakker

Relaterte artikler