0
0
Träningsmål: Bygga muskler

Kondisjonstrening kommer i flere former og kan omfatte praktisk talt alle typer trening. I dette segmentet får du mer informasjon om tre kosttilskudd som forbedrer prestasjonskapasiteten før og restitusjonen etter utholdenhetstrening.

Utholdenhetstrening er en energikrevende trening, som kan bestå av alt fra løping og sykling till svømming og klatring. Siden utholdenhetstrening krever mye energi så det er viktig å få i sig riktig i tillegg till nok næring før, under og etter trening og konkurranse.

1. Raske karbohydrater

Karbohydrater blir lagret in i musklene som glykogen, der det anvendes som drivstoff for all anstrengelse som varer lenger enn 10 sekunder. Å ta karbohydrater i form av kosttilskudd kan derfor være veldig fordelaktig for utholdenhetsidrettsutøvere.


Topp-3 karbohydratsprodukter

2. Væskeerstatning

Væskeerstatning er kosttilskudd som blandes med vann som gir en isoton løsning med optimalt innehold av elektrolytter og mineraler for å gjenopprette væskebalansen i kroppen. Brukes i forbindelse med fysisk aktivitet for å motvirke væskemangel.

Topp-3 væskeerstatning

3. Beta-alanin

Blir lagret in i kroppen som ämnet karosin. Av å opprettholde riktig pH-balanse i musklerna bidrar karosin til å motvirke melkesyre. Dette øker arbeidskapasiteten din under aerob innsats som varer lenger enn 10 sekunder.

Topp-3 beta-alaninprodukter

Ferdige pakker

For å gjøre det enda enklere for deg har vi også satt sammen et antall komplette pakker med produkter som, begge hver for seg og i et synergistisk samarbeid, fremmer utholdenhetsorientert prestasjonskapasitet.

Topp-3 ferdige pakker

Relaterte artikler