0
0
Träningsmål: Bygga muskler

Helse er et begrep som ikke nødvendigvis betyr det samme for en person som for en annen, men felles for helse i alle former er at et tilfredsstillende næringsinntak legger grunnlaget. Her kan du lese mer om næringsstoffer som er spesielt viktig å holde rede på.

Det er ikke alle som er lokket av å bygge muskler eller å løfte tungt. Kanskje er dit mål i stedet å være i balanse, bli mer våken og styrke immunforsvaret? Ganske enkelt å gjøre bevisste valg og tilstrebe en sunnere livsstil. Helsen begynner fra innsiden og basis legges av nyttig mat og fysisk aktivitet. Noen næringsstoffer kan være vanskelig å få i seg i det daglige kostholdet og da kan kosttilskudd være en god løsning.

1. Omega-3

Et av de viktigste produktene for å fremme god helse er omega-3. Omega-3 i kosttilskudd form inneholder en høy konsentrasjon av de flerumettede fettsyrene DHA och EPA som er kjent for sine positive helseeffekter.

Topp-3 omega-3-produkter

2. Vitamin D3

Vitamin D3 i tilskudd form er spesielt sunt for oss som bor i Nord-Europa under vinterhalvåret. D-vitamin genereres normalt når huden blir utsatt for solens UV-stråler, men i nord er solen ofte for svak til å generere en optimal mengde.

Topp-3 vitamin D3

3. Magnesium

Magnesium er et allsidig mineralstoff som reglerer flere viktige kroppsfunksjoner – bl.a. stoffskifte, nervesystem og muskelfunksjon. I tillegg kan det være vanskelig å oppnå optimale mengder magnesium fra det daglige kostholdet.

Topp-3 magnesiumprodukter

Ferdige pakker

For å gjøre det enda enklere for deg har vi også satt samman et antall komplette pakker med produkter som, begge hver for seg og i en synergistisk samarbeid, bidrar til en forbedret generell helse. 

Topp-3 ferdige pakker

Relaterte artikler