0
0
Produktguide: Kosttilskudd å ta om morgenen

Uansett hvis det er for å sikre en næringsmessig riktig frokost, eller hvis det er for å spar tid under hektiske morgener, finns det kosttilskudd som kan være behjelpelig. Med en god start på dagen takler du mer – både mentalt og fysisk.

Etter nattfasten har kroppen ekstra stort behov av visse næringsstoffer. Protein for å avbryte muskelnedbrytning, langsomme karbohydrater for kontinuerlig energiutskillelse, essensielle fettsyrer for hjerte/vaskulær helse og kostfiber for en sunn mage.

1. Myseprotein (whey)

Etter 8-10 timer uten næringstilførsel er musklerne veldig tiltrengt av protein for å kunne fullføre restitusjons- og oppbyggingsprosessen. Myse er den proteinkilde med raskest opptak og lemper seg dermed spesielt godt på dette tidspunktet.

.

Topp-3 myseprotein

2. Komplette frokostløsninger

Enten du er i en hast, har dårlig fantasi eller begrenset aptit kan en forenklet frokostrutin være en skikkelig livredder. Bekjemp barrierer gjennom å finne et morgenmåltid som matcher dine preferanser mens det går raskt å tillrede og konsummere.


Topp-3 frokostløsninger


179 kr
Kjøp Kjøp

3. Omega-3

Visse næringsstoffer er klassifisert som essensielle, det betyr at de må regelmessigt legges til via kostholden for at kroppen ska fungere som den skal. Flerumettede fettsyrer, i form av omega-3, er et slikt eksempel. Gjør det til en rutine å ta kapslene hver morgen.

Topp-3 omega-3

Relaterte artikler