0
0
Produktguide: Kosttilskudd å ta som mellommåltid

Å dele opp dagens næringsinntak i flere mindre måltider har vist seg å være en oppskrift på suksess for mange. På den måten holder du energinivået oppe og minimerer risikoen å spise noe du ikke burde.

Gjennom å ha en gjennomtenkt tilnærming til kosttilskudd som mellommåltidsalternativ kan du på en smidig og prisvert måte sikre at du får i deg riktig næring i riktig mengde. Tilpasset dine individuelle behov og mål.

1. Blandet protein

Myse er kjent for sitt raske opptak, kasein for sitt langsomme. Men som mellommåltid vil du gjerne at proteinkilden tilbyr en kombinasjon av disse egenskaper. Her kommer blandet protein inn i bildet som et skreddersytt alternativ.


Topp-3 blandet protein

2. Proteinbarer

Det er ikke alltid du har mulighet å forberede en måltid eller til og med blande en shake når klokken slår mellommåltid. I slike situasjoner er en proteinbar en meget kompetent redder i nød. Finn et alternativ som stemmer med ditt protein- og kaloribehov. 


Topp-3 proteinbarer

26 kr
Kjøp Kjøp

3. Proteindrikke

Samme logikk som for proteinbarer. Ferdigblandet proteindrikke er en god løsning når du ikke har mulighet å lage eller konsummere en ”solid måltid”. Dessuten har drikke vanligvis en litt bedre næringsverdi (mer protein og mindre karbohydrater) enn barer.


Topp-3 proteindrikker

Relaterte artikler