Tilbake
Venum Challenger Battle Ropes, 9 m
Venum Challenger Battle Ropes, 9 m
Venum Challenger Battle Ropes, 9 m
Venum Challenger Battle Ropes, 9 m
Venum Challenger Battle Ropes, 9 m

Venum Challenger Battle Ropes, 9 m

Venum

939 kr
Veil.pris 939 kr
Utsolgt fra lager

Du vil motta en e-post så snart produktet er tilbake på lager.
Steng
Vil du ha beskjed når produktet er tilbake på lager?
Avbryt
product.backinstock.successmessage
!
Dette produktet er dessverre ikke i lager. Få beskjed når det kommer på lager igen.
Gratis frakt over 800 kr
Gratis retur
Prisløfte


SKU #VENUM-04210-001-9M.MASTER | EAN 3611441597201

Venum Challenger Battle Ropes er et treningstilbehør som brukes til å forbedre eksplosiviteten og utvikle utholdenheten.

Les mer
Informasjon
Anmeldelser

Venum Challenger Battle Ropes er et treningstilbehør som brukes til å forbedre eksplosiviteten og utvikle utholdenheten.

  • 9 meter langt
  • Skånsom trening
  • Gummihåndtak
  • Allsidig treningsverktøy – både kondisjon og styrke

Du kan bruke Venum Challenger Battle Ropes hvor som helst og når som helst, og du trenger bare en gjenstand du kan vikle tauet rundt. Dette kan være et tre, et power rack eller en stolpe. Med Venum Challenger Battle Ropes kan du utføre alt fra helkroppsøvelser til kondisjonstrening. Det er det perfekte verktøyet for en intens og utfordrende treningsøkt som stimulerer hele kroppen.

Når du trener med Battle Ropes, vil hele overkroppen aktiveres: armer, rygg, mage og bryst. De fleste øvelsene vil også få bena til å jobbe hardt og samtidig styrke grepet i hendene. Det er bare deg selv som setter grenser for hva du kan gjøre med disse tauene.

Slik bruker du Battle Ropes:

Start med å ta tak i begge tauendene med hendene og plasser deg med føttene litt bredere enn hoftebreddes avstand.

Avhengig av hvilken treningseffekt du er ute etter, er det forskjellige måter å bruke tauet på.

  1. Bruk hele kroppen som om du utfører et stavtak på ski eller en kettlebell-swing. Dette aktiverer hele kroppen og øker pulsen. Kan gjøres enten med tauet foran/innenfor eller utenfor kroppen.
  2. Stå stille med en litt fremoverlent kropp og bøyde ben. «Slå» deretter tauet med begge armene samtidig eller at den ene armen beveger seg opp mens den andre beveger seg ned. Denne øvelsen er mer fokusert på muskelutholdenhet i armene. 
  3. Som en variant av øvelse 2, men i stedet jobber du med armene sidelengs.

Utfør øvelsene på tid eller med et antall forhåndsbestemte repetisjoner.

Tips:

Husk å holde en god holdning gjennom hele bevegelsen, også når du blir sliten

Spesifikasjoner:

  • Lengde: 9 meter
  • Vekt: 7,18 kg
  • Diameter: 3,8 cm